kan ej ta mig på allvaret

Har en icket fantastisk hy. Kan inte ta folk med finnar seriöst. Hatar folk som har finnar. Hatar mig själv!!!!! </3. Nä men asså det är fan äckligt. Känner ej igen mig själv på bilden.
Idag har jag gått i skolan, jobbat och sett SVH hos Nouchres. På det stora hela: en helt vanlig dag i liv1.
Jag vill skriva något djupt och estetiskt om hur jag mår, hur livets vindruvsklasar dignar i min riktning samt hurvida jag ska skaffa en emovägg eller inte. MEN DET FINNS JU REDAN SÅ MÅNGA SÅNA BLOGGAR DÄR FOLK SKRIVER OM SINA MISERABLA LIV OCH JAG TÄNKER INTE BLI EN I MÄNGDEN FÖR SYNS MAN INTE MÄRKS MAN INTE!!! Därför ska jag göra en film om k-special. Det blir kul va va va

Kommentarer
Postat av: Sally

Gustaf du roar mig(på ett bra sätt!)!

2011-10-04 @ 15:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0