Nöjd med livet

Feeling good = check. Det gick bra. Känner mig nöjd. Nervositeten steg mig ej upp över öronen och jag utstrålade förhoppningsvis lugn samt självsäkerhet. Efter jazzkonsertens avslut åkte jag hem till Sirpan och pratade, hängde och fikade. Det var NICE.
Imorgon börjar jag 9:40 på Norrlandsoperan. Följade två dagar kommer bli jä vl i g t softa innehållandes inga lektioner och bara workshops. Sen lov. Känner mig bara jävligt glad och d e ju såklart en härlig känsla.
SÅ HÄR GLAD:
pimp your myspace
Make your own animation

Kommentarer
Postat av: mimmsan

min mamma sa iafl att du va grym!!! tänkte om du ville veta det, peppa lite osv!! woho go gurra

2011-10-26 @ 23:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0