olika saker med mos

hej vgn jag gör inget. Har matteprov på onsdag. det blir kul. har annars: inget att säga. jobbade idag. och städade lite hemma. det blir rätt bra här. gör en lista för jag har inget att göra.
En lista på saker jag måste göra/köpa. Alltså en "to-do/buy-list". Fast i stödord.
1. Skosnören
2. Linser
3. Vinterjacka
4. Hitta en nyckel till min dörr
5. Skruva upp diverse saker i mitt rum
6. Plugga matte
7. Gå på en promenad eller göra något fysiskt krävande för det skulle jag må bra av. Kanske ta på mig knästrumpor, cykelhjälm och dra en cykeltur bara för att.
8. Vänja mig med att sova i min nya säng som jag inte riktigt har bestämt hurvida den är för hård eller inte.

Kommentarer
Postat av: celina

Om du får ont i lungorna av att andas på morgonen. Då är den för hård.

2011-10-11 @ 13:50:42
URL: http://celinavidlyktstolpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0