Recension!!

Jag (och pappa) har kört till stugan idag. Det är som vanligt här. Bra alltså. Lugnt.
På vägen stannade vi i Vindeln och åt mat på restaurang Svanen. Om ni åker förbi Vindeln och tänker "hmm det kurrar littna i kistan", stanna inte på restaurang Svanen. Eller jo, gör förresten det om
1: Du gillar gammal mat och
2: Du gillar restauranger med inredning från en loppiz.
Förutom julgransglittret i taket fanns det en hel del annat gött, tex dessa två lerfigurer.
"Vilka fina lerfigurer" tänkte jag i mitt stilla barnasinne och lyfte upp den lille mannen i lera. "Klirr klirr" sa det. Vad var det som lät inuti mannen? Jag tittar under den!
En manslem. Såklart! Det är ju givet att mannen ska ha en kuk hängandes inom sig, vad annars? Av ren (och opassande/okristlig) nyfikenhet tänker jag att jag ska kika under kvinnan. Utgår ifrån att kvinnan ska likt mannen ha sitt kön (alltså en fitta) hängandes inom sig. Jag skulle bevisas motsatsen.
Inte ett kvinnokön så långt ögat når. Hon fick ett barn. Kvinnosynen?!?!?!??!?!?!!

Kommentarer
Postat av: sandre

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag dööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööör



och jag är ändå från vindeln

2011-10-14 @ 23:25:34
URL: http://sandracecilia.blogg.se/
Postat av: Ronaldus avkomma

"klirrklirr"! Haha Ååh.. Gjorde min dag!

2011-10-15 @ 02:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0