Saxnäs i bilder (inklusive bildtexter till ALLA bilder!!!!!!!(!!!))

Vet inte vad jag ska tycka om folk som beskriver varje bild. Har själv svårt att hitta på något kult att skriva till varje grej, meeeeeen jag ska ge det ett jävligt ärligt försök.
Jag och pappa körde bil upp. Eller jag körde. Här hade vi stannat pga att pappa somnat (obs inget skämt mamma).
Nästa morgon tände jag en brasa och tog en estetiskt korrekt bild. Den blev ful. men inte lika ful som DIG!!!
Det var en härlig höstdag. Varierande molnighet.
Jag unnade mig själv att mysa runt ett tag på morgonen i onepiece.
Resultat efter första varv1.
men gu e d en italienst farbror nä d va gurra
Jävulskt vackert.
*drar på mig mindfuckmössan*
Åt middag hos min farbror. Farmor var där. Hon är fan rolig min farmor. Underskattad. Nedan på bild är ju inte min farmor utan min kusin. Fick ingen bild på någon annan, men så kan det vara ibland.
Gick en promenad i morse. Det var kallt.
SLUT

Kommentarer
Postat av: Anonym

A du e ju dukti på e där me fåtto..

2011-10-17 @ 08:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0