En doldis som fått för lite uppmärksamhet

Hallå. Min YouTubekanal. Den består av 100 (ett hundra) procent (%) rent (delvis rent) guld (guldliknande). Varför är ni inte inne där? Gå dit eller gå hem. Tänkte starta en liten serie hänna på bloggen där jag ger er,varje dag 14:03 i två veckors tid:
MINA FAVORITER BLAND MINA YOUTUBEUPPLADDNINGAR GENOM TIDERNA SOM ALLA BORDE SE FÖR ATT: DET ÄR GOOD SHIT. Namnger den "En doldis som fått för lite uppmärksamhet". Håll till godo, nu och i framtiden.

Denna godbit är prodcerad i Nyköping på en busshållplats tidig sommar, 2010. Låter klippet tala för sig självt.


Kommentarer
Postat av: LN

hahahahahahaaa rolig text

2011-09-15 @ 09:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0