Idag vaknade jag till det sjukaste jag upplevt

I natt sov jag jättedåligt. Hade svårt att somna, och det kändes som att jag aldrig var inne i någon djupsömn.
Det första jag tänkte när jag vaknade var "Jag har fan aldrig i hela mitt liv sovit så dåligt som jag gjort i natt". Jag satte mig upp i sängen, gnussade bort ögonskrufset och öppnade ögonen. Och vad får jag se? Jo, detta:

Det är blodstänk på väggen. Detta är jävligt obehagligt. Graden av obehag trappas snabbt upp då det bara är på väggen.
Inte en droppe på mig, inte en droppe på lakanen, inte ett spår av blod på mina händer, inga blodrester runt min näsa.
Om vi antar att jag blött näsblod. Då skulle jag då ha vaknat under natten och nyst/fräst ut blod över väggen. Då skulle Cissi ha vaknat av det, och det skulle antagligen ha kommit på lakanet och på mig.

Jag kan inte hitta någon bra förklaring. Det är bara jävulskt stört.

Vad tror NI?!

Kommentarer
Postat av: cecilia

jag tror att någon tappade mig på 1 msk blod mitt i natten och kletade det på väggen av ökända skäl



jaa jeevligt elak sagt

2011-09-04 @ 11:42:50
URL: http://francisfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0