ja å ciss

Nu är jag i skolan. Det är FETT JÄVLA KUUUUUUL!!!!!!!!!!!11 I kväll kommer Signe och Robin, det blir kul. Ska packa ner mitt rum samt mitt liv i flyttlådor. Det blir kul. Har förresten 47 följare på blogglovin'. När det ökar upp till 50 kommer jag göra roliga saker som jag planerat. Skriver upp allt kul som jag kommer på men orkar aldrig göra det och just nu är listan SJUKT JÄVLA LÅNG eller ja alltså det är fyra saker jag tänkt göra. KLARA EJ AV ATT DET INTE BLIR NÅGRA MELLANRUM AAAAAAAHHH

Kommentarer
Postat av: emmy

jag har kommit på lösningen på gåtan som förjävlat tillvaron. alltså mellanrummen.



DU HÅLLER HELT ENKELT IN SHIFTKNAPPEN SAMTIDIGT SOM DU TRYCKER PÅ ENTER. vips!

2011-10-01 @ 13:39:00
URL: http://ingetnamnalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0