Ja just det jag flyttar ju på lördag

Om en vecka bor inte jag i detta hus längre. Det känns jättekonstigt. När det händer någon stor happening i mitt liv ignorerar mitt undermedvetna det ända tills jag befinner mig uppe i det. Alltså: Kommer ej fatta att vi flyttat förrän huset är tömt och allt vårt bråte är i lägenheten. Jag ska ta lite kort i lägenheten så att allmänheten får beskåda.
I går jobbade jag och åt pangmiddag hos Alfred. Idag har jag provsjungt till Kfums musikal. Det gick ganska bra. De sa att jag var tonsäker och att det märktes att jag tyckte att det var roligt att sjunga. Dessutom sa dem att de blev "förvånade att jag hade sån power". Det vet jag ej hur jag ska tolka, tror det var en förolämpning.
I kväll har jag packat ner hela förrådet. Känns så jävla skönt att få något gjort. D E NIZ.
Nu: Sängen. Om jag är trött.se? svar ja ^_^ ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0