jaha är det här jag ska sova nu

Har ingen säng längre. Behövde sälja den för att kunna betala gasräkningen. Hade en fin tid. Jag och min säng. Rip. Nä skoja så klart. Har ingen gas ens. Min gamla säng är hos pappa och i väntan på min nya 140-säng sover jag på madrass. Klagar inte. Idag har jag fått så jääääääkla mycket gjort alltså. Jag har: Gått i skolan. Soundcheckat. Kört skräp till Gimonäs från lägenheten med pappa. Burit upp en säng och en bokhylla till pappa. Ätit middag bestående av mjölk + flingor. Detta tog 5 min. Haft disco. Röjt i lägenheten. Packat ned saker. Sålt Tv och stereo på Blocket. Pengar rullar in det går bra nu. Fixat en temporär sovplats. Blivit upprörd över blogg.se´s sämpiga förändringar. VAD FAAN det blir ju inte ens ett hopp mellan raderna fast än jag trycker på enter. Kuk var drygt. Hata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0