lif1 alltså

Nu ska jag sova sista natten någonsin på Ryttargatan 5C. Ska även ta en sista dusch och äta en sista måltid. Känns rubbat. Jag har en tendens att alltid fästa mig sentimentalt till materiella saker. Tex hus. I morgon flyttar jag till en lägenhet. Jag har aldrig bott i lägenhet i hela mitt life. Det blir förhoppningsvis asbra när allt är klart. Nu ska jag packa klart det sista och sälja en byrå till någon från Blocket. Skrattade just högt för mig själv av Family Guy. Skämmig sak att göra.

Kommentarer
Postat av: Siri

Sitter här en lördagskväll och har otroligt tråkigt. Läser bloggar så det bara skriker om det, också börjar jag läsa din. En blogg som jag aldrig läst eller sett förut, spännande. Jag känner igen mig lite i inlägget här ovan, jag har nämligen inte heller bott i lägenhet förut, men nu var det dags. Någon gång måste vara den första, right?

2011-10-15 @ 22:57:17
URL: http://sirif.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0