Mitt hem just nu:

Förrådet nedpackat. Nu tar jag tag i mitt eget rum. Får ej in i mitt huvud att vi ska flytta på lördag. Känns så jävla stört.
Möbler säljs den ena efter den andra. Nyss var det här en jättetrevlig tjej och köpte en stol. Trevliga människor är fan bäst. De är nog det bästa med blocket. Att saker som man själv inte tycker om alls blir till stor glädje för andra. Och att man får komma in i helt främmande människors hem och se hur dem har det.
Just det, om ni känner att ni har lite att göra nu på lördag kl 11 är ni fruktansvärt välkomna till Ryttargatan 5! Stark som svag, liten som stor, smal som bred, kvinna som man. Alla är välkomna!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jajjemen! Ses på lördag!

2011-09-27 @ 07:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0