Vad jag gjort i helgen

Nej, inga bilder här inte. Så roligt ska vi inte ha det. Nu blir det text. Text. Text, tills du inte orkar läsa mer. TEXT until you throw up. Skoja, jag ska sova nu. Eller efter jag har bloggat i textform om vad jag gjort i helgen.
Skriver HELT UTAN inbördes ordning.

1. Varit med min bästis.
2. Jobbat ett 8-timmarspass och tjänat penninga
3. Mekat med moppen och gjort det körduglig, lagom till slutet av sommaren. Nästa vår, då jävlar!!!11
4. Fikat med pappa och Alfred på Göteborg. Pappa åker bort i två veckor and I'm gonna miss him, daddyo.
5. Cyklat i regn jättelångt.
6. Sett Jägarna. Alltså Jägarna 1 från 1996. Så. Jävla. Bra. Film!!!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Såhär ligger det till:

Jag har en ifåne som jag väldigt gärna skulle byta ut mot en ny och eftersom du verkar vara en sjuhelvettes affärsman kanske du skulle kunna tala om för mig hur man gör detta på bästa möliga sätt?

2011-09-11 @ 23:38:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0