för del ar med färr e läsa re

Att jag inte behöver tänka på vad folk ska tycka om vad jag skriver såklart! Det fanns en tid i mitt liv när jag skrev skitdjupa saker på internet men i takt med att livet pågick har jag mer eller mindre helt gett upp dessa tankar. Jag tänker att nu när läsarantalet minskar i takt med Kristdemokraternas väljarsiffror är det väl ändå dags att bli lite djup igen! För nu är det ju bara folk som har något sorts intresse av konceptet *mig* som läser, och inte massa obrydda facebookkompisar! Woho! Detta firar vi med lite vax! Och se sådana vågor! blir nästan sjösjuk :pPPpPpp hehehe
Annars då? Tack för att du frågar, internet! Har sprungit 9 kilometer idag, det var det mest givande jag gjort sen jag konfirmerade mig. Annars när jag är ute och springer brukar jag gå 50% och springa 50% men nu sprang jag hela vägen till Klockarbäcken och tillbaka. Pluggar som vanligt ingenting och nu är det kväll och då kan man ju inte plugga. Är så himla ovan att vara själv nu för tiden. Har varit just själv hela dagen idag och det har varit skönt. Åkte till biblioteket och lånade några kokböcker, handlade mat och lämnade mitt CV till Rost och NK.

I alla fall, det här med att söka jobb. Jag har aldrig sökt jobb i hela mitt liv, det har som bara fallit ner i mitt knä och jag har sagt "tack ska du ha jobbguden tack tack". Nu när jag helt renodlat har sökt jobb kan jag säga att jag förstår varför folk har ångest när dem gör det. Eftersom arbetsgivaren (och samhället ://///) förväntar sig att man som ung arbetssökande ska vara osäker och rädd inför att söka jobb så behandlar dem en därefter. Då blir jag också osäker och rädd. Jaja, det gick i alla fall hyfsat. Om jag ska göra något jag är osäker inför går jag ofta in i en roll och låtsas vara mycket självsäkrare än vad jag kanske skulle vara annars i den situationen. Och det får bli mitt tips till er, alla arbetslösa kids out there!

En annan grej jag tänkt på (jag vet det blir fan mycket text för ett inlägg): Jag ska börja skriva "haha" i textform igen! Jag i princip slutade med det för jättelängesedan för att jag tyckte det såg töntigt ut, men HUR ska den man skriver med annars förstå att man tyckte det var kul?! Haha!  Nej vet nån vad, välkommen tillbaka kära haha!

En tredje grej ("är han SERIÖS killen varför delar han inte upp det i flera inlägg JÄVLA idiot" kanske ni säger nu men då säger jag "fuck er it's my life and I do what I feel right) är att jag funderar på att ta bort min facebook ett tag. Nu när Instagram har tagit över mitt liv har jag mer som ingenting där att göra. Tog bort Wordfeud på min telefon och det var en lättnad. Jag gör fan det. Jag ba gör de nu. Vill ni kontakta mig - smsa mig! 0730375414

Kommentarer
Postat av: elin

alltså långa bloggtexter ftw?!?!?!! h5 m8 (<-cool)

2012-04-12 @ 21:13:53
URL: http://elihs.blogg.se/
Postat av: Anonym

love from me to you gurra

2012-04-14 @ 00:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0