här är jaaaaag

Hänger mest runt havet hemma hos Vicke. Det är skönt. Jag vill inte umgås med någon alls just nu, så jag lever ensamvargens glada dagar till havs. I morgon ska jag dock se på Anne på grönkulla med Sally, det ska bli kul!
Nu försöker jag skriva klart mitt tal inför nationella, som det är nu har jag sju och en halv minuters material som ksa bli fyra. Dessutom ska jag få en genomgående röd tråd. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ hate life jag ska styra upp detta men först: äta några pannkakor till. Och kolla på hästbilder. Det ska bli min lösning på allt. Är du ledsen? Känner du dig nedstämd, stressad och ångestfylld? Ta en pannkaka och kolla på en häst. Ni kan få kolla på fler hästbilder och skratta lite. Pannkakor får ni göra själva.
Alltså åter igen. Sista bilden!!!! Livets jävla häst!!

Kommentarer
Postat av: LN

fatta att hångla med en häst

2012-04-15 @ 01:08:38
Postat av: elle

fatta känslan

2012-04-15 @ 02:50:42
URL: http://anotherwesternvampire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0