Kontaktannons

Kom på en sak igen nyss. Listor är det bästa som finns. Det ger en:
1: perspektiv
2: en ordning och reda-känsla
3: lugn inombords

Alla ni som gör listor (alltså inte listor som är typ 1:vad har du för färg på dina lakan? 2: Vad heter du i mellannamn? 3: Vem smsade du senast? utan vanliga listor) på era bloggar: ska vi bli ihop???? har hört att listfolk ska passa bra ihop. Tror jag hörde det i bonde söker fru och jag tänkte att jag skippar källkritiken i det uttalandet och bara ~litar på programledar-Linda~ så. att. eeeeeeeee hör av er om ni är en listmänniska så får vi se vad som händer, kanske är det just DIG jag kommer spendera sommaren med ;);)


(ps söker inga killar usch bonde söker bög får bli ett senare projekt)

Som lockbete kommer här en bild på mig från i kväll när jag sprungit en mil nästan, håll till godo

 


Kommentarer
Postat av: olivia

ja vi kan bli ihop

2012-04-03 @ 23:11:46
URL: http://jackie.blogg.se/
Postat av: Karin Ingrid Johanna Mahieu Hammarber

Haha det är ju ändå bra att du säger usch om männen nu när det är lite oklart här på bloggen om vilken sexuell läggning du har så att säga..

2012-04-04 @ 01:33:17
URL: http://mahieu.blogg.se/
Postat av: Amalia

listor ger även dig möjlighet att bocka av en asbergers kännetecken. Jag gör listor i mitt huvud och i mitt anteckningsblock. Men trots det så känns det inte som att vi klickar, heheh skoja, lets go on a date, skoja igen, skulle vara konsitgt. lycka till men kärleken

2012-04-04 @ 14:20:57
Postat av: hannah

ska börja göra listor så kanske jag har en chans med dig!

2012-04-04 @ 21:51:53
URL: http://hannahlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0