Nu då

Och så sitter man här, mitt i livet i en grådassig stad. Ätandes på en halvtorr baguette, med en espresso istället för latte på grund av mjölkbrist i kylen. Den sista skvätten blåbärsproviva dricks direkt ur paketet men räcker inte till för att väga upp den relativt stora baguettens torrhet. Festmåltiden avslutas med två praliner. Jaha. Och nu då?

Jag är väldigt bra på att fästa mig vid platser jag gillar. Bryssel är en stad jag tycker om. Att då komma hem till snöhögar utblandade alternativt skorpbelagda med grus samt en grå himmel, är inte det roligaste. Lite skolarbetsångest på det och vi har gurras sinnesstämning i hamn. Idag ska jag städa, handla och kanske träna. Fucka lif1 och Aina hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahahahaha Aina........

2012-04-12 @ 11:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0