SKAFFADE JUST TWITTER

OCH DET KÄNNS JÄVLIGT SPÄNNANDE!!!! Ska alltid skriva i versaler fr.o.m NU. ALLTSÅ BYTER FB MOT TWITTER KÄNNER BARA ATT DETTA BLIR DET BÄSTA BYTET I MITT LIV HITTILLS!!! Lägger av med versaler nu det var inte lika roligt som jag trodde.

Ska twittra om en massa roliga saker som inte är nog värt att skriva på Facebook pga att det förmodligen inte kommer förtjänas att läsas av levande individer skoja och så ska jag twittra grejer man inte kan lägga upp en bild till alltså instagram och så ska jag twittra om saker som folk ändå borde läsa då de kommer vara roliga och så ska jag twittra om saker jag inte orkar smsa/blogga/prata om. satan vad kul detta blir mitt liv börjar NU!!


Ps heter @gurragurragurra på twitter, följ mig så följer jag dig eftersom jag inte har någon annan än just DIG att följa <3 xoxo


Kommentarer
Postat av: stalkerhannah

ÄNTLIGEN!!!!!

2012-04-26 @ 23:36:20
URL: http://hannahlou.blogg.se/
Postat av: Anonym

2 bad 4 you att facebook äger instagram så du blir aldrig av med det.

2012-04-27 @ 09:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0