Alltså jag har aldrig sovit så dåligt

Beror det på 1: att det är fullmåne eller a full å full 76% belyst eller 2: jag drack oerhört kopiösa mängder kaffe kl 18:13 skoja d va inte så mycket men starkt var det mörkrost eller 3: har en DJÄVULSpudel alltså det är Satans personliga pudel som gärna skäller när han hör människor utanför och jag är på riktigt beredd att strypa/knäcka nacken på honom men det skulle inte vara bra måste besinna mig annars kommer länsstyrelsen eller va fan de nu e och ger mig djurförbud på livstid för nä man får inte ens läxa upp sin hund i det här jävla SOSSESVERIGE d e inte PK e d inte d VA och jag som börjar jobba om några timmar jahajahajaha. Var förresten ute och sprang idag, det var sinnesrubbat skönt. Har inte sprungit på hela sommaren typ, och ändå flöt d på fint. Är ganska hungrig. Fan jag glömde ta upp bröd från frysen till frukosten och därmed är morgondagen förstörd och jag kommer behöva trycka ett par skogaholmlimpsmackor på jobbet för inte tappa det totalt. Seriöööööööst. SLUT PÅ INLÄGG JAG GÖR MITT I NATTEN DÄR JAG TÄNKER HÖGT I SKRIFT


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha ha ha låt ture leva säg åt honom att vara tyst bara pch ha en bra dag på jobbet <3

2012-08-06 @ 09:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0