annars då??????

HAR SNART JOBBAT KLART MINA TRE VECKOR PÅ HEMGÅRDEN och det känns så stört jäkla härligt. Sammanfattat har jag haft det ganska fint fast jag är lite less nu. Har skaffat mig två favoriter bland de boende men inga namn får nämnas pga TYSTNADSPLIKT JO JO!!!!! I morgon är det sista dagen, ska göra en morotskaka i kväll att bjuda på. Åker till Stockholm i morgon också. Ska alltså mjölka de sista dropparna ur sommarlovets ljuva spenar (usch äckligt sagt :S) så tills dess: ha d bra. Så här ser jag ut idag!!!!!!

Kommentarer
Postat av: LN

oj vilket frodigt hår............

2012-08-16 @ 20:49:37
Postat av: hemlis HE HI HO HA

vilken hunk du e gurra

2012-08-17 @ 01:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0