Elin gjorde en lista såååååå nu gör ja den också

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Jag hade precis flyttat upp till Umeå från min trygga tillvaro i Sorunda. Jag hade börjat på Backenskolan i 1A och hade det ganska gott, men jag saknade min bästa Sorundakompisar Jesper och Ellinor samt även min gf Elsa (tror vi var ihop då fortfarande eller så hade vi gjort slut?????). Livet var ändå gott här uppe och jag fick nya vänner. När jag och Jessica inte var upptagna med att leka bondgård räddade vi stenar som hade frusit fast i snödrivor. Dessa små tog vi in i en låda där de fick bo och leva på små vävda mattor vi hade gjort.

Allt var frid och fröjd förutom at farfar och morfar båda nyligen hade kolat vippen så jag grät ofta på skolan. Detta till trots att jag inte kände dem så väl, men jag hade väl *sorgen* inom mig ändå.

 

VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Då var min Midgårdskarriär i startgroparna och jag hade en DJÄVULSK prestationsångest att prata om ingenting med alla i klassen. Det var en djävulskt ansträngande.....tid........ Skönt att den är över, livet går vidare!

 

FEM SNACKS DU GILLAR

Alltså jag är ingen snacks-kille. Eller alltså aa definiera snacks. Snacks för mig är saker som krispar i munhålan. Krrrrrrissssppppppppittttttttt. Känner mig som en dålig medborgare om jag äter chips pga palmolja samt acneskapande. Om jag måste välja blir det nog: Hjärtan, Stjärnor, Nötter, Franska örter, Ostbågar,

 

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU BLEV MÅNGMILJONÄR

Måste bara säga en grej innan: pengar gör en inte lycklig!!!!!! OBS Kan låta klyschigt men det är så jävla true. fattar inte människor vars enda mål i livet är att skaffa så mycket klöver som möjligt. Pengar är asbra att ha, men det finns en brytpunkt över hur mycket pengar en människa behöver.

 

1. Köpa supporter på apberget. VA FINNS INTE ABERGET??????

2. Starta upp apberget igen

3. Skänka tre fjärdedelar till ett projekt som heter *rädda delfinerna* eller något liknande, bara för att det skulle vara en kul, ironisk grej. Eller till det där företaget som gör reklam på tv. Ni vet den där de visar en bild på en åsna och ba "Hon behövde se sin mamma bli sparkad på....i magen......och sen......uppäten". Tilläggas bör att den är filmad med typ en digitalkamera och ljudet är inspelat i en jättestor burk = den håller sinnessjukt låg kvalité.

En till grej: tycker inte det är dåligt att kasta pengar på en åsna som behövde se sin mamma bli sparkad och uppäten men det finns bättre saker att ge pengar till, tex vilken organisation som helst som engagerar sig i människorätt då människor är värda mer än åsnor. Förlåt alla åsneälskare men så e d.

4. Ge pengar till människor jag känner och människor jag inte känner.
5. Spendera saker på MIG vilket innefattar köpa ett hus/en lägenhet, inreda min lya djävulskt fint, köpa fint porslin och en fin bil samt börja pensionsspara nå djävulskt

 

FEM DÅLIGA VANOR

Dåliga vanor.......åh nu blev detta FÖR självgranskande. Kan inte säga "kommer ej på någon" pga har säkert jättemånga som folk vet men...........kommer ej på någon. Alltså jag gör jättemånga skitdryga och dåliga saker alltid men jag vette fan om det finns någon specifik som kan klassas som en dålig vana

 

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA

....skratta :P Nä men det är kul, och sjunga är en härlig grej. Vara frisk skulle kunna vara en tredje. Vara ensam hemma. Framställa Ture som en människa är något som är underhållande.

 

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA

Oj satan vad svårt. Alltså mitt mål är att inte ses som en HM-kille. Det går ju åt helvete pga har just beställt en hoodie från Hm men kan ej rå för att deras dividedkollektion är nice och billig pga att ett barn har sytt den till mig samtidigt som hen blivit tvingad att sniffa lim och äta bajs fy fan ska aldrig handla mer på HM förlåt. Vill egentligen bara handla på kupan men det är så JÄVLA långt till Mariedal. Saker jag aldrig skulle köpa: 1. ett nyproducerat läderbälte 2. Något som inte är gult och i manchester 3. magtröja 4. trekvartsbyxor i filttyg 5. tubtopp

 

FEM FAVORITLEKSAKER

 

1. iPaden. har fan ingen annan. Alltså vadå leksaker tror listy att ja e två år. Skriver om till favoritsaker nu!! 2. fina burkar 3. surdegen 4. sängen 5. fint porslin


Kommentarer
Postat av: jessica

åååh vad bra vi hade det förut alltså, ganska chill tillvaro

2012-08-26 @ 14:38:54
Postat av: hannah

jag flyttade också från sorunda för 10 år sen ha ha..

plus snacka inte skit om min organisation, wspa äger alla organisation för vi hjälper både djur och människor. så det så!

2012-08-26 @ 15:05:55
URL: http://hannahlou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0