Hilja, hilja hilja, att inte våga prata men vilja

Shit vilken effektiv dag detta blev!!! Oj oj oj. Ska alltid plugga på NK, så djävulst soft. Dessutom har de bästa morgonerbjudandet, kaffe och bulle för 40 pix. Rekomenderar varmt. Efter det åkte jag hem och sen till Costas och kollade när jag ska jobba, peppad som fan på att komma i gång med det pga har ej jobbat på typ tre månader seriöst :( :(
 
Efter det åkte jag till körskolan och pratade med dem om hur jag ska lägga upp mitt framtida körkortstagande och
jag har en ungefärlig plan nu. Helvetet vad taggad jag är på det, har aldrig varit så taggad!! 
 
Har också köpt tio st olika delicatogrejer samt nymalet finkaffe som inflyttningspresent till Cissi hoppas hon bli gla när hon kommer hem från skolis :P :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0