Igår fyllde Ture 63

En augustidag för nio år sedan kom världens fulaste hund till jorden. Detta firades så klart med pompa samt ståt. Hade tänkt instagramma skiten ur mina followers men hade ej mage pga hatar alla som uppdaterar för mycket på insta......... Bilder från den stora dagen kommer här.
 
Vi började dagen med att diska lite, tror kanske han skämms lite för denna bild förlåt vill ej framställa dig som en smutsi hund :/
Sen fick han åka kärra genom byn efter att ha födelsedagsbadat. Åt jordgubbar.
Hängde på trappen.
Åt röda vinbär i ett rasande tempo.Käkade halvmogna lingon.Och avslutade dagen i krusbärsbusken.Grattis Ture, två hundår till pensionerad vaktchef <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: elin

haha hahahah hahahahahahhah ååå roligt kan du inte lägga ut fler bilder från tures födelsedag

2012-08-26 @ 11:46:41
URL: http://elinsandlund.tumblr.com
Postat av: elin högis

"PRISA GUD, JAG HAR FÅTT EN HUND!!!!!" /Gustaf 8(?)år
Det är iallafall vad mamma säger att du sa till henne en dag när hon hämtade mig på fritids... Du var väldigt glad. Gratta turboture från mig!!

2012-08-26 @ 17:55:16
URL: http://elihs.blogg.se
Postat av: LN

åå det här inlägget var typ så gulligt att jag började gråta....... så himla fina bilder åhåhåhå grattis ture:):)

2012-08-26 @ 20:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0