hejhej

Har varit så satans produktiv den här dagen. Var på skolan ganska länge, hade min första trumpetlektion på typ två år och det kändes jätteroligt! Ska ta trumpetspelandet med en klackspark och inte spela för någon annans skull än min egen. Det blir bra. Nu kommer jag på frågan "Jaha, sjunger du bara eller spelar du något instrument" kunna svara "Ja, jag spelar trumpet" och alla kommer tycka DET ÄR COOLT!!!
På studiepasset gjorde jag = ingenting och det var inte så bra. Matteprov nästa vecka som jag vet att jag kommer på E på pga att detta är så satans svårt.
Gymmade på Tenton ganska länge, det var skönt. Är slut i kroppen. Nu ska jag skriva klart talet inför i morgon på svenskan. Gud vad uppstyrt det blev!! livet alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0