Idagg

Vaknade 8:30 efter gårdagskvällens galej och tänkte att man skulle fånga dagen. Skoja litte nu för helst ville jag sova hela dagen. Åt lite ostbågar och drog till jobbet. 5 ofräscha timmar senare var jag klar. Kände mig så satans osexig hela dan :((:(:(:( Mitt jobb är ändå en bra grej när jag har så trevlig kollegor (OBS vuxenpoäng att ha kollegor!!!!!!!!11). I kväll har jag sett på mello istället för att gå på verket. Fattar ej folk som festar två dagar i rad. Betyder det att jag är gammal??:((((((( vill bara ha tacos. Jävlar vilket mainstream inlägg det fanns inget roligt i detta. Ungefär som ditt liv. Innehållslöst alltså!!! I morgon ska jag klippa mig i hopp om att få bort seriefigurskänslan som ligger likt en blöt stickad filt över min image.


Kommentarer
Postat av: Vicky

Man förlorar sina vuxenpoäng om man påpekar att man fått vuxenpoäng

2012-02-12 @ 09:49:07
URL: http://vickevick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0