min feeeeruktansvärt intressanta dag (i hyfsad detalj)

Vaknade upp på morgonen, kände mig som P Diddy trots den tidiga timman. Gjorde en morgonsmoothie och drack den till Västerbottenskurirens lyriska omfamning. Jag tog min cykel som under natten mottagit ett lätt lager av pudersn och cyklade till tenton. Förvånades över ombyggnationerna som pågår, tror de kommer bli till det sämre. Jag menar, varför ändra på ett fungerande koncept? 1,5 timme senare var jag på väg till skolan för att trycka in ytterligare lite kunskap i min redan kunskapsöverförfriskade hjärna. Fick prata med rektorn angående val till högre årskurs och kom fram till att Matte 2 blir en lämplig utmaning för nästkommande terminer. Naturkunskap och matte i tvåan, tagga livet. Soooom fan. Smsade X-factor-Johan och meddelade mitt beslut i frågan. Att inte medverka alltså. Dagen fortlöpte med oaptitlig kost på Vildmanna och musikteori. Efter det tog EK:n över och helt plötsligt kände jag att jag ville leva livet lite (lättare) enklare. Jag cyklade hem i snöstorm till en annalkande eftermiddagslatte. Gick en promenad på två timmar och snö upp till anklarna. Har gått runt och nynnat på "Now you're just somebody that I used to know" hela dagen. Kanske för att den beskriver min livssituation just nu. Och för att det är en bra låt. Har slutat lyssna på musik från min musiksamling, lyssnar endast på P3 och P3 Star. Därmed har min musiksmak gått från indiepopens lugna vrå till populärmusikens färgstarka anlete. Känns: bra. Har bloggat jävulskt intensivt idag. Så kan d gå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du inte va med gurr????

2012-02-16 @ 23:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0