Min födelsedag hittills

Alltså när man laddar upp många bilder från blogg.ses app hamnar dem lite hipp som happ men det tar vi: inget extra för. Beskriver dagen med ord så får man gissa vilket bilder som var på vilken tidpunkt på dagen!

Blev väckt av skönsjungande familj, födelsedagsflagga och födelsedagschoklad i födelsedagskoppen. Fick presenter i DRIVOR vilket var härligt. Fick: noblesse, en skjorta, svetthanddukar, ansiktskräm som luktade härlig man, 300 kr, rosor och en kärleksbok. Efter födelsedagsfrukost åkte jag och pappa till Olles spår och åkte födelsedagsskidor. Det var en härlig mil i solskenet. Jag åkte från pappa och blev klar innan och i brist på bilnyckel lade jag mig på parkeringen i en solig snödriva. Sen kom en biljävel och ställde sig i vägen för solen. Fuck you jävla skitbil skrek jag. Inte men jag borde ha gjort d :(:(:(:(:(:(
Sen åkte jag till media markt och köpte en kolsyremaskin, nice såklart.
Kl 2 kom Cissi, Greta, Nora, Flizan och Stickan på födelsedagsfika. Det var hemskt trevligt! Nu ligger jag i soffan med Ture och ipaden och softar. Ska snart till Karin och baka prinsesstårta och fira mig och Estelle <3!

Ps blev inga bilder på mommy men hon har varit här för mig hela dagen och hela livet älska mommy mommy är bäst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0