satan vad törstig jag är

Denna dag har varit: omvälvande. Rockade loss när jag höll mitt tal och fick två muntliga tummar upp av vår svenskalärare. Tack, tack som fan. sa jag då.
Vi ska ju välja lite kurser inför nästa läsår, och jag förstår inte hur en sådan enkel sak kan göras så satans jävla krånglig. Blir så jävla arg på SYV:en och rektorn, även fast det inte är deras fel. Det är JB:s fel. Ska dra på JB en smäll (skriver inte ut hans riktiga namn med risk att få säpo slängandes i hälarna). Hur som helst säger alla olika och jag som förvirrad ungdom blir om möjligt ännu mer förvirrad. Det känns jobbigt. Det stundande matteprovet känns också jobbigt för att jag vet att jag har ett F att vänta. Lolar livet i ansiktet och går vidare. LOL, livet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0