Vem vill bli min Valentin!!!!

En vecka kvar tills alla hjärtans dag och jag känner pressen. Är du likt jag, ensam och ledsen?
En desperat kontaktannons jag lägger i din hand, snälla tvinga mig inte till skärsår och deppig toner tex "...i ett iskallt Ikea-land.
En romantisk komedi i vinterkylan? Någon att till våren dela brännbollsyran?
Rädda mig från de stundande ensamma tidningsutviken, kom igen nu brudar gör mig inte besviken!
Vem vill egentligen vara forever alone? Låt oss bli tillsammans och baka en...scone.....s
Kontakta mig om du vill dela ett glas vin, eller ännu hellre: bli mitt livs Valentin!!

Har cirka tusen grejer att göra innan jag sommar men istället dikterar jag samt nödrimmar:(:(:(:(:(:(:(:(:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0