är ojämn i mitt skapande

Tycker någon att jag bloggar för mycket - knulla er jag har mycket att säga
eeeeeee det var något jag skulle säga.

Just det apropå facebookvänner jag inte känner men "måste" vara facebookvän med för att vi "går på samma skola". Man "måste" inte vara facebookkompisar för att man "går på samma skola". Tänkte bara säga det.

En grej till!! Skolan blir jävligt rolig om man taggar till. Även om det är oseriöst tagg!! Är du skoltrött? Var skitglad och övertaggad, lura dig själv lite och ba njut av live. Jag taggade till lite på mitt tal jag håller på att fila på och det har gått jättebra. Är nöjd som fan med denna kväll!! Tagga skola i morgon!!!!!

Dessutom, mina kära läsare har jag glömt säga en sak! Jag ska söka till "The X-factor" på söndag! Det är typ som Idol, fast Tv4 hatar idol nu för tiden så de måste köpa in ett nytt progam from the US and A. S'atteeeeeeee det blir säkert en upplevelse!

Kommentarer
Postat av: Anonym

AHHHHHHHH GURRA seri?

2012-01-31 @ 22:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0