det här med kommentarer

"Alltså du tror att du är så jävla bra... men du är inteså rolig som du tror!" Skrev "Tea", IP: 89.160.53.3

Kära "Tea".

Fööööööör det första. Vet du vad det fina med den här grejen internet är? Hallå? Tea? Svaret är att man behöver inte läsa samtlig skit som står på den. Tänk, om du skulle läsa all skit på hela world wide web skulle det ta en satans massa tid som du istället skulle kunna lägga på annat! Med detta vill jag säga: tycker du inte om att läsa skiten jag skriver behöver du inte läsa den, istället kan du börja sticka en halsduk, lära dig det ultimata receptet på smörgåstårta eller kanske ta en söndagspromenad. Under tiden du gör det tänker jag fortsätta skriva respons på sin kommentar, eftersom jag inte har något bättre för mig en onsdagskväll som denna!

Föööööööör det andra.
Ärlighet varar ju längst, och jag är en kille som uppskattar raka rör. Men att ge okonstruktiv kritik anonymt är inte min kopp te. Jag är mer den som snackar skit om människor jag ogillar, för det man inte vet tar man inte skada aaaaaav!

Föööööööör det tredje.
Jag är inte alltid en sån jävla rolig kille. Jag är inte alltid "så jävla bra" för att använda dina ord. Att saker jag gör på min bloggy inte alltid är *comedy gold* är något jag står för, men som sagt tvingar jag ingen att läsa.

Fööööööör det fjärde.
Jag har själv varit, och är i viss mån fortfarande, den som skriver och oralt uttalar elaka saker angående en annan medmänniska för att höja mig själv som person och för att hålla mig ovan vattenytan. Det är något jag har jobbat och jobbar med, det rekommenderar jag även dig att göra.

Evig kärlek. /Gurkan

Kommentarer
Postat av: amalia

Gurkan ryter till

2012-01-18 @ 22:40:16
Postat av: Anonym

2012-01-18 @ 22:42:25
Postat av: Anonym

Alltså Gurkan regerar.

2012-01-18 @ 22:42:48
Postat av: hata tea :P

gurk älskar dig fortfarande REMEMBER THAT

2012-01-18 @ 23:26:45
Postat av: hanna

men vadå du är ju rolig

2012-01-25 @ 03:12:13
URL: http://turistensklagan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback