det här med livskvalité

Livskvalité. Att göra saker man mår bra av. Saker som gör en glad. Typ som att vara här. Köpa en espressomaskin. Och en iPad. Om jag nu har råd med det är det ju bara att köpa, att ha pengar på kontot gör ju ingen djävul glad. Baka bröd. Bli duktig på att baka bröd. Äta brödet. Träna. Nej nu ska jag sammanfatta det jag tänker i en lista. hata in te list or :P :P :P
VÄGEN TILL LIVSKVALITÈLISTAN!!!!!

Grejer jag blir glad av som jag håller på med (och ska fortsätta med) utan inbördes ordning:

Öva på att baka bröd.
Öva på att laga mat. Mitt mål är att ha några rätter, kanske 10 måltider som jag ska bli djävligt duktig på för att sedan avancera.
Övningsköra.
Umgås med fina människor.
Ha självinsikt.
Vara i Saxnäs och allt som hör till med det, hugga ved, köra skoter, elda, skotta u know all the manly stuffs
KPPOR.
Dricka gott kaffe.
Gå på studiepasset.
Vara i Stockholm och umgås med min fina familj.
Jobba (när det är kult)

Saker jag ska börja med:

Bli duktig på att göra mönster på kaffedrinkar och på att få den perfekta creman.
Träna, you know pumpa muskler och så.
Plugga lite mer, ta mattekillen inom mig till nya höjder.
Inte bry mig om vad folk tycker om mig i vissa anseenden.
Söka jobb. Ska skriva klart mitt CV och sen ba ta en runda på stan och visa upp mig för näringslivet.
Försöka umgås mer med min pappa, även om han är ointresserad av mitt liv.
Köpa saker som jag tycker är roliga eller fina. Typ fina kläder och en iPad.
Att inte alltid försöka vara rolig utan låta den poetiska gurka inom mig få syre. Ge den djupa gurkan mat alltså. Feed the cucumber.
Oh no Egoina, don't eat the cucumber like a fruit!! <-------------OBS bra blogg! Ska börja läsa den! Läsa den med nypa salt såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0