Life as a teenager

Bästa sättet att plugga: på iPad. Köp en iPad, fattiglappar och bli MASTER över skolan!! Om ni nu kan låt bli alla rolligga apparr och faktiskt plugga. D d mitt problem. Plugga idrott/svenska/historia eller spela harbor master... Harbor master. Blir hellre mästare över hamnen än Midgård.

Annars? Jo tack, lever det ~ljuva livet~ som tonåring med rutiner och en väl fungerande vardag. Idag skrattade jag mig igenom en hel ensemblelektion, det var härligt. Vill träna som fan, härligt att ha den taggen. Måste fixa bättre grepp på skidorna också, påminner mig själv om det.

Pappa, om du läser detta: hör av dig om du vill hitta på något! Tänker att det kan vara trevligt att ses någon gång, vi är ju trots allt genetiskt hopkopplade på något sjukt vis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0