Nä men så här

Antalet inlägg hänna har ju...bantats ner. Satsar på kvalité framför kvantitet. Skoja det var ett skämt. Satsar på att ha ett liv och få saker gjorda istället för att hänga runt här. Kan sammanfatta 8 roliga punkter jag gjort senaste tiden:
1: pratat med Costas. Ska dit på måndag. Fruktansvärt spännande. :O
2: går promenader varje dag, cirka två. Det är skönt. har börjat mitt nya liv som går ut på: motionera mer än du äter :))
3: var hos syon idag. Hon sa: inget kul. Fick lite klarhet. :) ^^
4: är ungefär världens sämsta människa på musikteori hata musik musik kan knulla sig själv:((((
5: åker till Saxnäs i morgon :P
6: har köpt längdskidor idag!!!!!!!
7: lever livet som hemmabarista <3
8: tappat min vante (OBS ingen överdrift) 5 gånger senaste tiden. Alltså när jag tar av ena för att smsa eller kanske ta upp ett betalkort så droppar jag bara vanten på marken och märker det 50 meter efter. Så satans obrydd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0