Fakta om MIG ni kanske ej visste

Här kommer ett spännande självransakande inlägg från mig till: internet. Kallar den "14 SAKER DU KANSKE INTE VISSTE OM GURRA" Varsågod!

 

1: Jag är farligt svag för lugg. Alltså brudar i lugg. Och hundar. Fast mest brudar. Tycker det är så himla FINT

 

2: Har funderat på att bli vegan den senaste tiden jag menar hur jävla svårt kan det vara. Skulle dock äts dödliga mängder humus samt lukta vitlök ut munnen 24/7 samt sluta duscha och odla potatis i parkettgolvet. Skulle nog gå med i greenpeace, djurens rätt och Amnesty när jag ändå var i farten.

 

3: Skoja om det där vegantjafset, har kommit på en ny köttfilosofi: har jag klarat av att döda djuret själv är det OK att äta det. Kan alltså äta: mygg, spindlar och fisk.

 

4: Kött och djurhållning är något jag tänker på ofta ofta oftast 

 

5: Jämlikhet mellan könen är något jag lägger ner sjukt mycket tankekraft på. Allt folk säger går genom genusfiltret och om något fastnar (vilket det ofta gör) dömer jag snabbt de människor som säger idiotiska saker.

 

 

6: Jag är så jävla taggad på skägg alltså åååååååå är så REDO för skägg herregud kan det komma nu å låt den komma nu jag vill se ut som en grekisk gud bara grymt mycket skäggigare.

 

7: Det bästa jag vet är att att sova/vila efter frukost

 

 

8: Det nästbästa jag vet är att powernapa efter att ha baljat i mig kaffe. Att somna trots koffeinet som *rusar* i kropp1 är COOLT och SKÖNT!!

 

 

9: När jag var liten trodde jag att vuxna kunde läsa varandras tankar. Trodde detta ganska högt upp i åldern och taggade att bli 18 som fan för att få gåvan att kunna prata med andra vuxna genom tanken

 

 

10: Ofta vill jag hoppa av skolan och starta eget café och därmed ägna mig åt de saker jag tycker är roliga alltså 1: kaffe 2: bröd 3: mat. När jag kommer hem ska jag göra en surdeg pga rusande inspirationsboom signerad Sebastien Boudet

 

 

11: Människor som inspirerar mig just nu: Lotta Lundgren, Sebastien Boudet samt: alla som jobbar inom radiobranschen

 

 

12: Jag hatar lillgamla personer. Finns då fan inget drygare. Ibland kikar jag i min egen lillgammelness men tittar snabbt åt ett annat håll då jag ej har någon som helst självinsikt

 

13: jag tror det ligger mycket i påståendet att man måste älska sig själv innan man kan älska andra

 

14: tror även att i varje skämt finns alltid lite sanning (detta var kakan som lärde me)


Kommentarer
Postat av: kajsa

Gustaffff häng med mig till sthlm den 1-2 september på en helg med fi där man lär sig om kommun och region politik!!!!!!

2012-07-27 @ 00:37:37
URL: http://gronatapeter.blogg.se
Postat av: Kakan

Hihihi kloka kakan! Kajsa borde åka på en helg med fi där man får lära sig att inte särskriva! Hahahhahah skoja! (det ligger en jävla massa sanning i vissa skämt)

2012-07-27 @ 08:32:21
URL: http://Www.Mahieu.blogg.se
Postat av: Kakan igen

Fast jag tror ändå inte det stämmer för då skulle jag vara rasist och homofob och kvinnohatare och du med min vän!

2012-07-27 @ 08:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0