Livets jävla liv

Hade ställt klockdjävulen på 06:10 för att kunna görs lite frukost, packa ihop snabbt och gå till bussen som går 06:55. Vaknar inte av alarmet förrän kl 06:51nä d e lika bra tar fyra minuter på mig är ju snabb på morgonen alltså fan FAN är så arg men kan inte skriks heller pga ingen röst :Ppppppppp därför skriker jag ut min ilska på: internet nej men fan vad drygt och att vakna FYRA minuter innan känns också som ett SLAG i ANSIKTET. Vänta det här är ett karmaslag i mitt karmaansikte ju!!!!!!! Hade ju sådant ~flow~ igår kväll och det tog ut sin rätt idag. Jaha. Och vad ska jag göra nu. Ta körkort sno en bil köra dit lika bra hejdå. Nedan en bild på mig när jag gråter pga sleepy head-syndrome


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0