Mormor

Åkte ut till Tumba och hälsade på min fina mormor. Nästa år fyller hon 90 och om hon fortfarande är lika pigg då ska vi åka på roadtrip till fjällen. Alltså ännu en sak jag ska göra när jag tagit körtkort. Tagga!!
Vi åt fisksoppa, fikade fika och åt jordgubbar. Alltihopa var hemskt trevligt, förutom att jag spydde upp soppan i natt. HA HA nu blev den estetiskt tilltalande soppbilden plötsligt mycket mindre tilltalande!! Har ju köpt nytt objektiv till kameran men det gör ju inte mig till en bättre fotograf :P :P :P :P
Mår i alla fall bra nu så antingen blev jag 1: matförgiftad eller 2: chockad av så mycket animalisk föda. Har bestämt mig nu för att sluta äta fisk, fiskar är ju trots allt också människor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0