trästock

Beautiful pics from träis yes here they come. Tilläggas bör även att jag inte hade med cameron ut så mkt så d blir mest matbilder men d ju nice
Har haft det jättefint, det känns konstigt men skönt att vara hemmavid om än bara för några få timmar. När jag skulle gå från campingen til busstationen hade jag bråttom som fan och visste ej var busstationen låg. Då kom det en tjej på en cykel och frågade om jag ville ha skjuts. Fy fan vad nice det är med trevliga människor, seriöst!!!! Hade typ inte hunnit dit om inte hon kommit. Om du heter Maria, är född -92 och tycker dig minnas ha skjutsat en kille utan röst till bussen - tack som fan, jag älskar dig. Just det, jag har ingen röst. Alls. Det är ganska spännande! Om några timmar åker jag till Saxnäs. Kanske ska sova lite. 
ps förlåt för osammanhängande skrift ds

Kommentarer
Postat av: Kåta kakan

Kajsa är så jävla sexy

2012-07-22 @ 23:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0