apropå armhålehår

Känner att jag måste få *ge mig in i debatten* om det här med att raka kontra inte raka armhålan. Har inte så mycket att säga förutom att: folk är ju helt jävla dumma i huvudet.
Två saker jag hatar i kronologisk ordning.
På andra plats: folk som skriver uppenbara idiotiska saker på bilder på kvinnor som visar sitt hår. Alltså typ "usch du är äcklig och osexig". Detta kommer på andra plats för att den här typen av folk som skriver sådana saker är ju så satans blåsta att man inte behöver oroa sig om man själv är en civiliserad mäniska.

Första plats: folk som tror att dem är smarta och ba "man får väl göra som man vill fattar inte varför den här disskusionen ens finns *fria individens val* :S:S:S:S:S osv" och inte förstår att det är en kamp mot en norm att kvinnor inte har hår. Det är fan det som är mest skrämmande.

Nedan länkar jag ett klipp som just DU ska lyssna på! Även om du är insatt i frågan eller inte bryr dig alls. Det sammanfattar ganska bra. Ge detta 11 minuter och 9 sekunder, du kommer inte ångra dig! Eller jo. Du kommer ångra dig. Om du är dum i huvudet :S:S:S:S

Kommentarer
Postat av: C

hehe, de ska jag lyssna på.

2012-03-15 @ 16:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback