Apropå instagram och bögeri

alltså "follow me for NUDE pics" känner bara. Ja. Jag måste följa dig för jag MÅSTE få se lite ~naket~.
Jaha VAD sa ni nu få alla blog readers där ute som funderar huruvida ja e bög eller ej!!!! Alltså en grej som jag tänkt på. Ända sen jag fick höra av en i min klass att hen hade pratat med folk om min sexuella läggning och grundat sig en uppfattning på hur jag formulerade mig på min blogg har jag ändrat skrivsätt. Till det sämre. Så jävla sjukt att jag har gjort det, varför har jag gjort det?! de e väl inge fel å va bög :S :( Haha alltså kan ej skriva om detta ämne seriöst, ska försöka!!!
Om jag skulle vara bög är det inget jag skulle skämmas över. Sen ska man inte bry sig om vad folk på ~the interweb~ tror, för de som känner mig vet ju att jag är en så kallad kukavvisande individ. ALLTSÅ STRAIGHT!!!!!! Eller avvisar jag mig mitt eget kön......:/ :/ har inget som helst avslut på detta resonemang såaaattttttttteeeeeeeeeeeeeeeee hejdå!!

Ps ska fortsätta skriva ogenomtänkta framföranden på internet, det blir kuuuuuuuuul!!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

E du bög? :/

2012-03-24 @ 22:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0