Apropå instagram

Känslan när en ~het brud~ har gillat ens bild på instagram och hon förväntar sig ett like tillbaka och man går in på hennes användare och tar sig genom djungeln av bröstbilder, bilder på gulliga djur samt bilder på latte/sushi, och så gillar man en bild på ett träd, en pastatallrik eller ett knäckebrödsfoto i motljus. Det är fan grejer.

Instagram är förresten det bästa som hänt mig inom IT-området. Följ mig, det kan bli ditt livs bästa beslut! gustafbergendahl heter jag där, (jag vet det är sjukt) precis som jag gör i riktiga livet!!!!


Kommentarer
Postat av: LN

enda anledningen för mig att skaffa iphone skulle faktiskt vara instagram! känns estetiskt och givande pga daglig dokumentation :)

2012-03-08 @ 23:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0