hejhej

Har ingen inspiration att skriva något roligt. Dagens största händelse: lyssnade på Nanna Johansson på littfesten som läste ur sitt senaste seriealbum. Efteråt stammade jag något i stil med "DU E..........COOL....!!!!" när jag egentligen ville hålla en 15-minutersföreläsning om hur bra hon är. Att hon format mig till den jag är idag!!!!!!!! typ.
Hela min humor är baserad på ett radioprogram som hette Pang Prego där hon bland många andra av mina favoritkomiker medverkade en gång i tiden.

Är alldeles för trött/less att kunna bygga fullständiga meningar. Spelade lite gitarr nyss. Känner mig tondöv. HATA ALLT känner jag just nu. ska inte spy ut anledningar till att jag hatar lif1 för d e inte kul såklart hejdå vi hörs: när jag är mitt vanliga glada jag eller :S nu: lyssna på håkan hellström och känna mig *svår* mvh en känslig kille i din närhet

Kommentarer
Postat av: LN

fan vad roligt att du träffade henne!! ville också lyssna på henne men min lektion slutade tio minuter efter att det hade börjat.....

2012-03-17 @ 19:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0