Intensiv internetdag idag

Nu blir det lista gott folk! Ja lista vad kul säger ni då!! Här kommer den: Saker folk inte visste om mig kanske

 

Jag måste ha jämn volym på tv:n, annars får jag....hybris. 22, 18 och 30 fungerar. 25, 13 och 31 fungerar inte. På gymmet när jag springer på löpbandet är det 0,5-trappan som gäller. 10, 6,5 och 11,5 fungerar. 6,2, 9,4 och 10,8 fungerar inte.

 

Jag taggar livet som surdegspappa som fan. Måste bara hitta en lattemorsa. Vem vill bli min lattemorsa?! Öppen för: alla förslag.

 

Jag uppskattar ett gott bröd så satans mycket. Jag tycker det är så satans häftigt att mjöl och vatten plus lite annat kan bli så otroligt gott. Vill också tipsa dig som inte har en baksten att: skaffa en baksten!! Du kommer aldrig få en knapriga bottnen på ditt surdegsbröd om du inte har en baksten!! Det kommer bli: ditt livs investering.

 

På min ipad och iphone har jag en anteckning som heter bloggidéer. Ibland får jag så jävla många bloggidéer på en och samma stund att medan jag skriver upp den första idéns stödord för att jag ska komma ihåg att vidareutveckla den vid ett senare tillfälle, så har jag glömt bort den andra. Måste därför skriva typ ett ord och snabbt som fan gå vidare till nästa så ingen glöms bort.

 

Jag har alltid fascinerats av pengar. När jag var liten lade jag alla pengar jag fick i en grön elefantspargris och ett av mina starkast minnen från när jag var liten var när jag och mamma hoppsade ner till banken för att tömma den. När jag nu senare har skaffat jobb har jag fortfarande svårt att förstå att jag får betalt för det jag gör. Det är jävligt nice att ha en stadig inkomst men jag har inte fattat än att jag har det. När jag var yngre (kanske 12 år) hade jag en osund relation till pengar, men det tycker jag inte att jag har längre. Pengar är bara siffror och det är fan lika bra att göra slut på siffrorna om man mår bättre av det. Nu sparar jag till en bil. Tagga körkort!! Nu blir det en ny punkt.

 

Jag taggar körkort så jävla mycket!!! Helt stört mycket!! Tänk att kunna ta sig vart man vill, när man vill. Så jävla fantastiskt!! Och så älskar jag att köra bil. Känslan av att bilen lyder mig, svänger när jag vill och gasar när jag vill. Det är så satans gött. Hälften människa, hälften maskin. Med vänlig hälsning, testosteronkille(r)n nummer 1 (OBS blev nöjd med testosteronkiller-skämtet)

 

Jag tycker om nummer. 28 har blivit min nya favoritsiffra. Den låter bra, och ser estetiskt tilltalande ut. Hälften av 28 är 14, också en rätt skön siffra. Tjugoåtta. Tjugioåtta.

 

Ett av mina största vardagsmindfuck är när jag har skrivit på ipaden ganska länge (typ som nu) och sen ska ska från telefonen. Det ser typ likadant ut men mycket mindre och det är: ett jävla mindfuck!!

 

Jag tänker alltid på jämlikhet. Ibland så att det går överstyr. "Är det ok för mig att säga så här eller e ja ett manssvinn dåå".

 

Jag älskar att kunna formulera mig på ett intelligent sätt. Jag värdesätter svenskakunskaper väldigt högt. Ibland glömmer jag bort att jag faktiskt är rätt duktig på svenska för att jag skriver som att jag kom från inlandet för att uppnå en särskild stämning.

 

Ibland tänker jag att jag ska göra mig av min alla tekniska prylar i mitt liv. Tv, dator, iPad, telefon osv. Sen inser jag att jag LIKA GÄRNA SKULLE KUNNA VARA DÖD DÅ!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA du gjorde nyss min dag gurra

2012-03-06 @ 18:43:26
Postat av: LN

hahahhah asså det här inlägget är ju helt underbart

2012-03-06 @ 23:15:34
Postat av: kajsa

Jag tänker alltid på jämlikhet. Ibland så att det går överstyr. "Är det ok för mig att säga så här eller e ja ett manssvinn dåå".

-------------

Det är så alla män ska tänka, alltid

2012-03-07 @ 00:09:53
URL: http://gronatapeter.blogg.se/
Postat av: LN

håller förresten med kajsa!! genusglasögonen är, och ska för alltid, vara på

2012-03-07 @ 13:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0