Min dag i spridda bilder

Ture och jag hängde en minut i morse. Sen gick jag upp och såg att snön vräkte ner utanför fönstret. Skrattade snön RAKT I (röven) ANSIKTET och gick till skolan eftersom min cykel har punktering. Hade ensemble, jag spelar trummor på heaven's on fire (pappa bli stolt). Jag skrattar även trumkonceptet rakt i ansiktet och leker mest när ja spelar :S (är så bra alltså). Klämde först sönder Elins huvud och sen gick vi till skolsyster för att hon hade en sticka. Fick F på matteprovet men det gjorde inget, skrattade Thomas rakt i ansiktet när han meddelade resultatet. Efter skolan åkte jag och mamma till strömpilen. Jag köpte byxor och solglasögon. Att de är för breda för mitt ansikte samt av kulören grön gör inget för att 1: de kostade 49:50 2: mamma betalade 3: skrattar modevetarna i ansiktet. Åt på big boy och storhandlade på Maxi.
Mitt hår har spårat sönder men jag bryr mig inte. Detta har varit en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0