Äckligt meddelande

I söndags drog jag på mig en ryggskada genom att gå in i en spik som stack ut under ett hus. LOL sa jag åt den då men det började blöda lite men jag tänkte inte mer på det. Nu har det börjat göra mer ont och stråla lite ner i vänster armbåge så jag har antingen 1: stelkramp eller 2: stroke. Tror på stelkramp. Eller kanske inget av det utan bara ont.

Huuuuuuuuur som helst, i kväll tvättade mamma det med lite alsolsprit så nu är det ÄNNU torrare och fnasigare än NÅGONSIN = det dras upp lite nu och då och börjar blöda. Mor sa strängt att jag inte fick smörja in med fet kräm så det är fan ett moment 22 :/:/ jag som älskar fet crème :/

SLUT PÅ ÄCKLIGT MEDDELANDE


Kommentarer
Postat av: glasspigan

lycka till på det och kolla upp det om det inte slutar stråla vaHH!!

2012-05-04 @ 00:11:12
URL: http://mensamycket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0