Apropå hur bra jag skulle vara på att bo utan mommy

Idag har jag varit i skolan hela dagen. Eller jag blödde näsblod på morgonen både hemma och i skolan så jag kom sent till piabolektionen. Det tog emot att ba "förlåt att jag kom sent men jag blödde näsblod" för det är den lamaste anledningen NÅGONSIN!!! Och äckligaste. Sen åkte jag och tränade, det var härligt. Pratade lite i Christer i P3 som man gör ibland. Inget mer med det. SKOJA BARA det var fan det största ögonblicket i mitt liv!!! Eller i alla fall den här veckan!!

När jag kom hem lagade jag mat, sojakorvstroganoff och quorngryta. Tog herbs från balkongen och kände mig prettoig. Ska förresten köpa tomater och ha på ballen i sommar!!
Om någon vill ha delad vårdnad om dem och vattna de små raringarna när jag är ute och ränner längre perioder - hör av dig! Nu håller jag på att baka franska baguetter. Fan vad jag är redo att flytta hemifrån. Ska bara bli: ekonomiskt oberoende först.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du länka när du pratar!!!

2012-05-15 @ 20:22:35
Postat av: elin

alltså meningen Ska förresten köpa tomater och ha på ballen i sommar!! är så rolig. så. rolig. hallå ja länka när du pratar!!! eller så kan jag hitta det schälv

2012-05-15 @ 20:43:27
URL: http://anotherwesternvampire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0