apropå reklam

Jag är en människa (av förhoppningsvis många andra) som när de lokala nyheterna börjar på TV4 ålar mig å det grövsta av avsky. Jag konstaterar gång på gång att det måste vara en bristvara på bra reklambyråer här uppe i norr, eftersom reklamerna alltid är under all kritik. Detta statement har jag hållt fast vid, ända tills för ett litet tag sen!! Den nya norrmejerierreklamen!! SÅ JÄVLA OVÄNTAT BRA!!! Vackra norrländska naturbilder blandas med bilder på lika norrländska hundar och ett gäng norrländska barn. Allt ackompanjerat av en: bra låt med mycket: feel good-känsla. Har letat efter den på tuben men utan resultat. Om ni ser den - njut som fan för det är den bästa lokala reklamfilmen sen urminnes!!
ps hur ska jag orka gå till skolan i morgon kommer aldrig somna #hockeyvm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0