Björnsafari

Var ju då på björnsafari igår. För den som inte är insatt i begreppet "björnsafari" är det att man kör bil på någon av inlandets små skogsvägar och spanar efter björn eller andra vilda djur. Målet är att se en björn men det är svårt, och vi fick inte se någon. Däremot såg vi ren, tjäder och rådjur, det gick duga! Detta är något jag ska ta med mina barn på, och få dem att uppskatta. Åh jag vill ha barn nu. ps har jag en för tidig 25-årskris eller VAD

Vi körde mil efter mil på grusvägarna och det var fan det mest avslappnande jag gjort på länge. Vad jag har förstått är detta något som ungdomarna här uppe kan göra på kvällarna också. Vill någon följa med på björnsafari nästa sommar när jag har tagit körkort? Någon?

Kommentarer
Postat av: kajsa

SOM FAN!!!!:D

2012-05-20 @ 12:17:57
URL: http://gronatapeter.blogg.se/
Postat av: Sally

Kan till och med tänka mig att följa med innan du tagit körkortet!

2012-05-20 @ 15:52:51
URL: http://pessimistisksomfan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0