bloggar intensivt i kväll när alla andra är och kulturnattar

Har en upprorsstämning inom mig som vill bort från tekniksamhället. Kom på mig själv att få ångest när jag inte fick det trådlösa internetet att fungera. Då hade jag alltså gått och hämtat vår trådlösa router från vår stuga för att försöka koppla in den här, hos min farbror och hans fru där jag bor nu när vår stuga lagas från vattenläckan. Så här ser det ut där förresten:
I alla fall, jag måste komma bort från mitt internetberoende och det är NU. Har faktiskt blivit betydligt mindre aktiv på facebook efter mitt månadsuppehåll och det är så jävla skönt, rekommenderar alla detta. Nu får jag väl ta tag i nästa problemområde. Alltså instagram. SKOJA vill inte bli av med det beroendet då det är: ett härligt beroende.

Kommentarer
Postat av: Sandran

Åh Gustav nu kom jag att tänka på en bok som du måste läsa!! Doppler heter den, skriven av Edgar Loe. Handlar om en man som flyttar ut i skogen och fostrar en älg. Du sku gillar't!



kram!

2012-05-20 @ 21:06:17
URL: http://mensamycket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0