Detta angående musikteori

Det finns inget mer ångestskapande i mitt liv än gehörs- och musiklära. Alltså jag går hellre runt hela livet och har dödsångest än att ha musikteoriångest. Vi är bara inte ämnade för varandra, jag och musikläran. Jag och musikläraren är inte heller ämnade att klicka. Göris hatar mig och jag hatar Göris men så kan det ju vara. Överväger på allvar att hoppa av kursen. Och. Aldrig. Mer. Ha. Musikteori. Hatar att vara den som säger ~~~***jag_tycker_bara_om_att_sjunga_men_orkar_inte_lära_mig _musikteori***~~~ MEN DET ÄR JU SÅ DET ÄR JÄVLA KUK HÖR DU DET LIVET KUK KUK KUUUUUK

Ps hade konsert idag. Det var spännande. Nu: hockey. Varför valde jag musik och inte hockeygymnasiet??? Just det för att jag inte ens gillar hockey. Jag gillar ju i och för sig inte musik heller. Varför går jag inte sam?

Mvh för mycket livsbejakelse för en människa att hantera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0